Кращі ціни






  • АКЦІЯ !!!!

    Умови обміну та повернення PDF Print E-mail

    Умови обміну та повернення

    Умови обміну/повернення товару належної якості

    Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

    Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

    Обмін товару належної якості проводиться:

    • якщо він не використовувався;
    • якщо збережено його товарний вид;
    • споживчі властивості, пломби, ярлики;
    • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

    Роз'яснення:

    Товарний вигляд: Новий товар реалізовується в оригінальній упаковці, з заводськими захисними плівками, в тому числі - заклеєними , запаяними , тощо. Це є одним з факторів визначення товарного виду. Пошкоджена/ відсутня упаковка, розкритий зарядний пристрій, гарнітура, будь-які зєднувальні дроти чи батарея закриті захисними плівками є ознакою використання приладу. Покупець повинен пам'ятати, що пошкодження цих елементів упаковки до початку використання не рекомендується по причині втрати законного права на обмін / поверненння товару належної якості ! Так само, мають бути відсутні потертості, забруднення і подряпини на виробі.

    Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи , таймери часу та даних) - магазин може відмовити в обміні/ поверненнні товару належної якості, як порушення цього пункту.

    Споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахункові документи: Збереження повної комплектації виробу ( упаковка , інструкції , гарантійний талон , аксесуари ) є обов’язковою. Так само, цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі - магазин може відмовити в обміні/ поверненнні товару належної якості, як порушення цього пункту.. Розрахункові документи необхідно надавати, оригінал чека та гарантійного талона, для повернення коштів.

    Аксесуари - поверненню підлягають нерозпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину упаковки аксесуару або спроби вторинного запаковування ( це стосується поліетиленової / паперової / або подібної упаковки , або блістерів) - товар поверненню не підлягає . Відмовитися від покупки такого товару можна, перевіривши його перед продажем. Якщо аксесуар входить до комплекту основного приладу і містить ознаки використання – основний прилад може бути визнаний таким , що використовувався / або недоукомплектованим.

    Умови обміну/повернення товару неналежної якості

    Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

    • пропорційного зменшення ціни;
    • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    « істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

    а) він взагалі не може бути усунутий;

    б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором; » ( Ст.1 п.12 цього закону )

    3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

    Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

    4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

    Повна редакція закону : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

     

     




    Ваш кошик пустий.

       

    Випадкові товари